w archiwum Opinia o hotelu SENTIDO Mamlouk Palace Resort

Zdjęcie użytkownika Cower
od
Pokaż wszystkie wpisy


Zarejestrowany od: 27-06-09
Masz pytanie do Marcin?
Opinia została przeczytana 491 razy.
Z: Polska
Wiek: 36-40
Czas podróży: czerwiec 12
Podróż z : para
dzieci: brak
Długość pobytu: 1 tydzień
Rodzaj podróży: Na plaży
Rekomendacja: Tak
Ocena - Ø: 4.3

Dobry hotel z kilkoma ale .....

Hotel
4.0
Słońca

Duży kompleks połączony z bliźniaczym Garden. Hotel na pierwsze wrażenie OK, jednakże są elementy do odświeżenia.
Czystość nie najwyższym poziomie. Widać pewną opieszałość w sprzątaniu zarówno pokoi jak również miejsc użytecznych np bar na plaży przecierany kilkukrotnie przez 4 osoby w ciągu 30 min (niestety każdy brudną szmatką) Wrażenie że robią to aby cokolwiek robić. Chociaż niektóre elementy czyszczone nie były ... (piszę to tylko dla Waszej ciekawości ... moja praca polega m.in, na obserwacji ludzi :) )

Wyżywienie - OK. Każdy znajdzie coś dla siebie.
Goście to Polacy, Czesi i spora ilość Rosjan

Główne zastrzeżenie to leżaki przy basenach. To zmora większości hoteli i tu jest nie inaczej. Jesli nie wstaniesz o 6 i nie polecisz układać na leżakach ręczników, butelek z napojami, materacy itp to nie poleżysz chwili nad basenem. GODZINAMI puste leżaki z położonym ręcznikiem - niweykorzystane przez nikogo !!! To denerwuje. Spotkałem już hotele które w momencie braku aktywności na leżakach bądź poraanych rezerwacjach sprzątały ręczniki. I to uważam za słuszne.


Położenie
5.0
Słońca

Plus to pogłębiona zatoczka przed hotelem. Plaża OK. Ilość leżaków OK. Chociaż heheh ludziska o 5 rano lecieli rezerwować w tzw pierwszej lini brzegowej ... po co znowu nie wiem ....
Blisko lotnisko .... to plus (krótki transfer)
Sklepy w okolicy są . Dla chcących zrobić spokojne zakupy polecam udać się na prawo i przejść na drugą stroną ulicy. jak pierwszy market z "żywnością" jako drugi ogromy sklep z pamiątkami i ubraniami. W obydwu przypadkach obsługa nie podejdzie nie proszona oraz każdy produkt ma już określoną cenę.

Wycielczki - jak nabardziej można coś dla sienie wybrać. I snurk i diving i quady itp itd.


Serwis
4.0
Słońca

Czuć momentami niechęć, a to niedobrze.
Szczególnie do rosjan (choć nie dziwię się czasem) ale mimo wszystko to obsługa i powinna być profesjonalna.
Jak pisałem szybciej trohę przerost pracowników w niektóych miejscach wykonujących te same czynnosci.
Pokój sprzątany codziennie - co chłop robi tyle czasu w pokoju ? nie wiem gdyby nie ścielił łóżek momentami bym nie poznał że ktoś był.
Zdarzył się porwany ręcznik, brak papieru ... takie tam drobiazgi ale przeszkadzające. Ba robione czasem celowo. Papier np doniesiony osobiście ... po co ? po napiwek ... :)
Języki obce ok. tzn angielski bo w takim rozmawiałem.


Zdjęcia/filmy do opinii (Aby powiększyć, kliknij na zdjęcie)

Opinie SENTIDO Mamlouk Palace Resort  - SUNRISE Select Mamlouk Palace Resort & Spa
Gastronomia
5.0
Słońca

Restauracje OK. Jedzenie dość dobre. Przy barach na plaży przekąski, hot dogi, owoce i inne. Bar przy basenie - trochę brudny.
Loby Bar ok. Ponizej lobby baru byłem raz. Atmosfera troche smętna i nie do końca czysto.


Sport i rozrywka
4.0
Słońca

Fajny amfiteatr, fajnie zorganizowana strefa kibica :) internet płatny, na plaży po jednej stronie surf zone po drugiej ekipa motorowodna i dalej nurki oraz statki :) długie trochę zaniedbane molo.
Basen dość czysty. o leżakach które dyskwalifikuja tam wypoczynek pisałem szybciej.
Fajny Ogród w drugiej części hotelu.


Pokój
4.0
Słońca

Pokój przestronny. w pokoju sejf, klima TV (dwie polskie stacje) balkon, kawa, herbata (nie uzupełnianiana)
Jednym słowem brudno nie było :)


Porady i polecenia

Hotel ogólnie polecam. Fajny ogród, fajny obiekt. Czy wrócę tam osobiście. Niestety nie.
P.S. Dla jasności w trakcie pobytu nigdy nie narzekam ale ankiety staram się wypełnać rzeczowo (choć rzadko to robię :) )
:) tak wiem że to Afryka itp itd :)


Wskazówka odnośnie ocen hoteli: 6 słońc = bardzo dobrze...1 słońce = bardzo źle

Komentarz od Hotelarza

Drogi Panie Marcinie,

Dziekujemy bardzo za wyczerpujaca wypowiedz na temat naszego hotelu i cieszymy sie ze milo Pan spedzil wakacje. Minusy ktore Pan opisal m.in. lezaki przy basenie, postaramy sie jak najszybciej rozwiazac ten problem i mamy nadzieje ze nastepny Pana pobyt w naszym hotelu bedzie jeszcze lepszy.

Mamy nadzieje ze jeszcze nas Pan odwiedzi nie raz i bedzie czul sie jak w domu.

Serdecznie pozdrowienia
Menedzer hotelu.

Informacje dodatkowe do opinii SENTIDO Mamlouk Palace Resort

Jaki rodzaj pokoju został oceniony? Pokój dwuosobowy Standard z widokiem na basen
Czy hotel odpowiadał opisowi w katalogu? Tak
Czy ilość gwiazdek hotelu jest uzasadniona? nie, gorzej
Jak oceniasz stosunek jakości do ceny? raczej dobry
Z jakim biurem podróży wyjechałeś na wycieczkę? Rainbow Tours

Czy opinia była według Ciebie pomocna? Tak Nie


Firma
O nas
Prasa
 
Międzynarodowa


Dobry hotel z kilkoma ale ....., SENTIDO Mamlouk Palace Resort opinia Marcin. Na HolidayCheck możesz przeczytać opinię o SENTIDO Mamlouk Palace Resort . Aby pomóc wszystkim urlopowiczom w wyborze najlepszego hotelu, Marcin pisze opinie na HolidayCheck. Zanim wyjedziesz do SENTIDO Mamlouk Palace Resort , przeczytaj co piszą o nim inni.

HolidayCheck jest
uczestnikiem programu
Rzetelna Firma.
Certyfikat potwierdza,
że firma jest wiarygodna
i godna zaufania.

HolidayCheck.pl jest
członkiem Polskiej
Izby Turystycznej.
 
HolidayCheck.pl jest
w prestiżowym gronie
firm polecanych
przez magazyn Forbes
© 1999 - 2014, wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis HolidayCheck.pl używa plików cookies w celu identyfikacji, konfiguracji, utrzymywania sesji, prowadzenia statystyk oraz obsługi emisji reklam. Korzystanie z serwisu HolidayCheck.pl oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej szczegółów tutaj.
Hotelreview typelong